مجهز به یک کنترلر الکترونیکی یکپارچه، که اپراتور را قادر می سازد تا بن ماری های آزمایشگاهی را به روشی بسیار آسان کنترل و هدایت کند. فقط چند کلید به یک وسیله به خوبی چیده شده و خود توضیح می دهد که می تواند از طریق یک سوئیچ چرخشی کار کند. به همین دلیل است که بن ماری آزمایشگاهی عاری از اکثر خطاهای عملیاتی است. اکثر بن ماری های آزمایشگاهی از قبل مجهز به تایمر و عملکرد ذخیره‌سازی داده‌ها هستند که امکان عملکرد راحت را فراهم می‌کند.

از آنجایی که در اکثر آزمایشگاه‌ها اجتناب از تغییر ناخواسته شرایط محیطی برای نمونه‌ها دارای بالاترین اولویت است، این تجهیزات آزمایشگاهی دارای یک مدار ایمنی جداگانه برای جلوگیری از این سناریوها هستند، زیرا از تلطیف بیش از حد بن ماری جلوگیری می‌کند و اطمینان می‌دهد که نمونه‌های با ارزش هستند. در هر زمان در معرض خطر آسیب یا تخریب نیست. این یک مزیت اضافی است، زیرا نمونه‌ها دیگر نیازی به نظارت مستمر ندارند و می‌توانند با تنظیم آستانه‌های قبل از آن، به تنهایی رها شوند. اما باید در نظر داشت که محیط های پرکننده با نقطه جوش بسیار پایین نباید بدون نظارت در بن ماری های آزمایشگاهی پر شوند.

در صورتی که بن ماری آزمایشگاهی مورد نظر خود را پیدا نکردید، لطفاً با ما تماس بگیرید و کادر فنی ما در مورد محصولات ما به شما مشاوره خواهند داد. مهندسان و تکنسین های ما خوشحال خواهند شد که در مورد بن ماری های آزمایشگاهی و البته سایر محصولات در زمینه تنظیم و کنترل و ترازو و ترازو به شما کمک کنند.

بن ماری های آزمایشگاهی با طیف وسیعی از عملکردها و ویژگی های خاص ارائه می شوند. اینها می‌توانند به عنوان مثال حجم‌های مختلف برای پر کردن یا عملکردهای ویژه مانند زنگ آستانه‌ای باشند که به محض نزدیک شدن دمای داخل بن ماری آزمایشگاهی به آستانه‌های از پیش تعیین‌شده به محض فراتر رفتن از آن، خاموش می‌شود.