بن ماری ها و حمام های خشک با گونه هایی از فن آوری ها ، تنظیمات و گنجایش های متفاوت در دسترس میباشند و کنترل دیجیتال یا آنالوگ را هم بر روی دما و زمان ارائه می دهند. از بن ماری ها می توان برای طیف فراوانی از کاربردهای گوناگون گرمایش ، ذوب و جوجه کشی استفاده نمود . انتخاب اینکه کدام فناوری به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند ، به میزان تمیز بودن محیط کار ، اندازه و شکل ظروف مورد احتیاج جهت گرم کردن و سرعت گرم شدن نمونه های خود بستگی دارد.
بن ماری ها با غوطه ور شدن در آب گرم ، قابلیت گرمایش یا جوجه کشی هر شکل یا اندازه را دارند. از شناور یا پایه می توان برای گرم كردن لوله ها یا رگ های كوچكتر در حمام های آب بزرگتر استفاده كرد. مخازن داخلی از فولاد ضد زنگ که دمای دقیق آب را حفظ می کنند و مجهز به مواردی میباشند که به آسانی باز می شوند ، بن ماری ها نمونه های ذوب یا گرم شدن را ساده می کنند.
کنترل دقیق دما ، دامنه های دمایی زیاد و عملکرد تایمر به شما امکان می دهد تا بر روی گرم کردن نمونه ها ، محیط ها و ... در بن ماری ها کنترل دقیق داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر دستگاه اعم از بن ماری و یا دیگر محصولات مانند انکوباتور و ... صفحه ما را دنبال کنید.