بن ماری های استاندارد حرارتی استاندارد کنونی را برای نمونه هایی که نیاز به افزایش دما را دارند، ارائه می دهند. منابع گرما ترجیح داده شده در هنگام کار با مواد خطرناک که نمی تواند در معرض شعله مستقیم قرار بگیرد، ظروف شامل LIDS برای تله گرما در داخل. با ساخت و ساز فولاد ضد زنگ، دستگاه های آزمایشگاهی از خوردگی جلوگیری می کنند و در بین استفاده ها تمیز می شوند. بن ماری های غیر منتخب دارای کنترل های آنالوگ یا دیجیتال برای رسیدن به پایداری دما مورد نیاز هستند.

بن ماری کنترل دمای دقیق را همراه با عملکرد مخلوط مخلوط برای ایجاد یک محیط درجه حرارت پایدار برای انواع برنامه های کاربردی فراهم می کند. آسان برای استفاده و نگهداری، اتاق فولاد ضد زنگ بدون درز با سیستم عامل دیجیتال.

مورد استفاده برای شرایط مارشال (1 ± 60 درجه سانتیگراد) و سایر نمونه های آسفالت (نمونه های تار در 37.8 ± 1 درجه سانتیگراد) در آب استفاده می شود. بن ماری در سه ابعاد مختلف موجود است: ظرفیت 30، 56 و 110 لیتر.

ترمیم کننده دیجیتال و صفحه نمایش درجه حرارت، مورد خارجی داخلی و خارجی در فولاد ضد زنگ. کامل با قفسه پایه سوراخ شده و پوشش.

بن ماری ها با سیستم یا بدون سیستم تجمع مداوم در دسترس هستند (مشخصات فنی را ببینید). سیستم آب آشامیدنی مداوم، یکنواختی درجه حرارت را تضمین می کند.

دقت و توزیع دمای مطلوب را با موجودی طیف طیف ترمیم های بن ماری آزمایشگاه دریافت کنید. این بن ماری ها در یک تن از سبک ها و اندازه ها موجود است، این بن ماری ها دارای انواع مختلفی برای ظروف آزمایشگاهی، پوشش های بن ماری و کف های قابل تنظیم از فولاد ضد زنگ هستند.

http://benmurray2020a.loxblog.com/